niedziela, 16 maja 2010

Zapraszam na Nieszawską Wiosnę Filmową




Harmonogram III edycji Nieszawskiej Wiosny Filmowej
„Jak rozpętałem II wojnę światową” czyli Wielki Benefis 50-lecia kariery zawodowej Mariana Kociniaka



21.05.2010r. (piątek)
1800 Rozpoczęcie i uroczyste powitanie przybyłych gości - Pl. K. Jagiellończyka.
1830 Koncert wojskowej orkiestry - Pl. K. Jagiellończyka.
1930 - 2100 Projekcja I części filmu „Jak rozpętałem II wojnę światową” - lapidarium Muzeum S. Noakowskiego.

22.05.2010r. (sobota)
1000 Poranek dla dzieci (w programie m. in. konkursy i zabawy ortograficzne z nagrodami, wierszyki łamiące języki, projekcja filmu) - Pl. K. Jagiellończyka.
1500 - 1630 Projekcja II części filmu „Jak rozpętałem II wojnę światową” - lapidarium Muzeum S. Noakowskiego.
1700 Festyn rodzinny z udziałem Mariana Kociniaka i zaproszonych gości (w programie m.in. spotkania z aktorami, atrakcje dla dzieci, młodzieży i dorosłych, koncert orkiestry, rejs promem) - Pl. K. Jagiellończyka, pl. gen. Hallera.
1900 - 2030 Projekcja III części filmu „Jak rozpętałem II wojnę światową” - lapidarium Muzeum S. Noakowskiego. Zakończenie imprezy.

NIESZAWA 6 KM OD CIECHOCINKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz